ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (ΚΑ)
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 22422830
Τηλεομοιότυπο: 22312062
Μενού

ΣΤΟΧΟΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΣΤΟΧΟΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Στο πλαίσιο του σχεδιασμού του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης της Σχολικής μας μονάδας, τέθηκαν οι εξής στόχοι για τη φετινή σχολική χρονιά:

1. "Κατανόηση - Διαφοροποίηση - Φιλαναγνωσία"

2. "Καλλιέργεια της Υπευθυνότητας". 

Οι στόχοι αυτοί γνωστοποιούνται στους γονείς γιατί είναι σημαντική η συμβολή της οικογένειας ώστε να υπενθυμίζονται και να καλλιεργούνται και εκτός σχολείου.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΡΟΥΤΙΝΕΣ:

1. Στέκομαι στη γραμμή μου: Μετακινούνται ήσυχα και με ασφάλεια στην τάξη τους μετά το διάλειμμα ή κατά τη μετακίνησή τους την ώρα των μαθημάτων, των εκδρομών κλπ.

2. Ελέγχω τη φωνή μου: Χρησιμοποιούν την κατάλληλη ένταση φωνής αναλόγως των δραστηριοτήτων.

3. Προσέχω τα προσωπικά μου αντικείμενα: Δεν ξεχνούν και δεν χάνουν τα προσωπικά τους αντικείμενα (δοχείο φαγητού, παγούρι, ρούχα, πορτοφόλι) κατά τη διάρκεια του διαλείμματος στην αυλή του σχολείου και στις αίθουσες διδασκαλίας. 

4. Ρίχνω τα σκουπίδια στον κάλαθο: Διατηρούν καθαρό τον προσωπικό τους χώρο, την αίθουσά τους και την αυλή του σχολείου. 

                     

5. Δεν τρέχω στις βεράντες: Προσέχω τον εαυτό μου και τους υπόλοιπους.

6. Παίζω ήρεμα και με ασφάλεια το διάλειμμα: Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος τα παιδιά μαθαίνουν να παίζουν ήρεμα με τα παιχνίδια, για να μην κινδυνεύουν να χτυπήσουν.

7. Το διάλειμμα δεν μπαίνω στην τάξη: Τα παιδιά συνηθίζουν να παίρνουν έγκαιρα από την τάξη όλα όσα χρειάζονται για το διάλειμμα.

8. Ετοιμάζομαι για το μάθημα γρήγορα και αθόρυβα: Ετοιμάζουν με φωνή μηδέν τα απαραίτητα βιβλία για το επόμενο μάθημα.

9. Το διάλειμμα παραμένω στον χώρο του Κ.Α: Τα παιδιά πρέπει να παραμένουν στον συγκεκριμένο χώρο για την τάξη τους, ώστε να μειώνεται η πολυκοσμία σε ένα σημείο.

10. Τακτοποιώ και προσέχω τα παιχνίδια του σχολείου: Τα παιδιά είναι υπεύθυνα για τα παιχνίδια που έχουν στο κουτί της τάξης τους, ώστε να μην υπάρξουν ζημιές ή απώλειες. 

11. Ακούω και ακολουθώ την οδηγία. Σέβομαι τον ομιλητή: Τα παιδιά μαθαίνουν να ακούν προσεκτικά την οδηγία, χωρίς να χρειαστεί να επαναληφθεί και την εκτελούν. Έτσι, μαθαίνουν να σέβονται αυτόν που μιλά αλλά και τον εαυτό τους, ως ακροατές.